torsdag 10 juli 2008

Spänningen fortsätter...

På väg till jobbet i morse blev jag förbiåkt av två män som båda hade nedhasade brallor med röda kalsonger.

Är inte livet spännande så säg?

Idag skiner solen så jag förmodar att semesterbrudarna kommer placera sig på en närliggande strand, surra och dricka kaffe och njuta av solen. Och detta med rätta! Jag är lite avundsjuk men inte missunnsam. Själv ska jag sitta i telefonmöte med vår internrevisor. Och titta på kaktusen som blommar. Sedan ska jag spela kubb med arbetskamraterna så jag hoppas att vädret håller i sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äru säker på att dte var män....jag har gott om sådana där som inte kan köpa byxor som sitter upp hemma hos mig - men de är ju rätt så unga ;-)

//P

Anonym sa...

Mäh... detaljer.
;-)

Men är röda kallingar inne? Själv har jag ingen aning...

Anonym sa...

Inte bara solen som sken på fröken när hon cyklade till jobbet ;-)