tisdag 8 juli 2008

Ack hur ljuvligt..

...är det inte att få bränna det vita skinnet i solen den första semesterdagen !

Vädret är ju lite hit å dit - kallas svensk sommar, men med lite tur blir det väl några dagar på stranden under de här 4 veckorna. Annars ska jag riva tapet i hallen - någon som känner sig hågad ? Ni eller du är mycket välkomna - kan laga lite mat och underhålla medans tapeten pillas lös. Det borde vara förbjudet med skumgummiliknande strukturtapeter -

Jag vill att hallen ska bli sådär tjusig - vit med lite spotlights - foton - med känsla för glamour - sen att resten mer är åt la bohemé hållet - so what ???!!!

Äsch nu slutar jag - har inget vettigt att säga annat än - hoppas ni har det lika gott som jag - denna min första semesterdag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag antar att det är mycket riv idag?

Kan man ju inte säga här när man har vanligt byråkratarbete för ögonen.

/Bettan

Anonym sa...

Du är verkligen värd en helt förtrollande semester efter ett ansträngande år är det nu dags för dig att njuta:-) Klackarna i taket & den lilla svarta....Ta för dig av livet!