tisdag 1 juli 2008

Mrs Lizzy säger

Hej på er!
Idag ska jag få mina nya glasögon, vårt djur åt upp mina förra och jag ha använt ett par väldigt gamla ett par månader, vilket gjort att mitt liv varit ganska virrigt och suddigt. Jag hoppas att jag kommer att se klart idag. Sen kan man undra hur mycket en vanlig privatekonomi ska klara av, bilen, tvättmaskinen, datorn och glasögonen har förnyats under några månader. Nu vill jag spendera mina pengar på något mer trevligt, typ skor och nya sommarkläder.
Nu ska jag snart åka och jobba några timmar, sen ska tornadomormor skjutsas till bussen och glasögonen hämtas. Sen ser jag nog allting klart och tydligt.
Ha en trevlig dag alla
Mrs Lizzy

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh - spännande med nya glasögon !!

Anonym sa...

Kul att se klart igen!!

- men hur är det med djuret som åt de förra paret? Kan ju varken vara gott och lättsmält direkt...

/Betty

Anonym sa...

Tornadomormor, vilket fantastiskt ord! /Adele