lördag 5 juli 2008

Med fötterna i den norrländska myllan

Varför gör vädret såhär - varmt så att man tror man är på rivieran ena dan och sedan för att vi inte ska glömma bort att vi bor där vi bor - kommer gubben nordanvind farandes. Hu hu hu !

Men hoppet om en varm sommar finns ju kvar - än !

Och jag vill bara lägga in bäst just nu är.......tadamtada..... Lasse Winnerbäck och skivan Daguva.

Hittade ingen video från den skivan - men va tusan - då blir det - Hugger i sten istället - mmmmmmmmmmmmmmmm trött på alla mejl och koder - mmmmmmmmmmmmm mycket vill ha mera.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk låt, på många sätt. Inte minst för att jag blev gudmor första gången jag hörde den, spelades i kyrkan vald av huvudpersonen själv. Underbar! Mina tankar är alltid hos M när jag hör den. /Adele

Anonym sa...

Winnerbäck har gjort så många bra bitar, det här är en. Ska skräpa ned vår blogg med bästa LW låten någongång framöver, men just nu måste jag fundera på vilken det kan vara. Svårt.

/B