onsdag 21 januari 2009

Swap

..och får att för tillfället köra om Q Q så måste jag få göra ett upprop ! (men JAG TÄVLAR INTE NEJ DÅ)
Vad sägs om att någon kväll nästa eller då nästa vecka göra en SWAP - vi byter kläder med varandra - alla tar med något som de inte längre vill ha och så får man välja av vad de andra har och blir det ngt över kan vi antingen sälja det på loppis den 1/2 (då jag ska ha och sätta in på det gemensamma kontot) eller så ger vi det till myrorna.
Vad sägs om onsdag 28/2 ? Vilka är på ? Jag bjuder på fika !!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Utgår från att du menar den 28 januari, inte februari.

Anonym sa...

Bra idé men tror inte att jag mäktar med det nästa vecka...

Anonym sa...

Kul idé men när & var kan jag byta kläder med någon?

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Underbara P, förra bloggen har du handlat upp dina sista slantar och nu ska du bjuda oss alla på fika. Alltid så givmild. Hade gärnat fikat ekologisk svartpeppar och falukorv men jag tror jag ska träna den kvällen istället. Tack ändå!