söndag 25 januari 2009

Fest!

Vad kan man säga efter en sådan lyckad fest? Vilken mat det serverades och så mycket goda drycker jag hann dricka. Mr Lizzy sa att jag luktade aceton i natt, men jag hoppas att han menade alkohol, för jag drack då inte aceton iallafall. Tänk att jag också äntligen fick se det lilla samhället som jag aldrig har sett. Fast så mycket såg jag ju förstås inte, det var ju mörkt men ändå. Och tänk så rätt la Larsson( eller var det möjligtvis Adele som sa det?) har att man aldrig behöver ha ångest för vad man än har gjort eller sagt med årengårengänget. Det är vänskap det!
Mrs Lizzy tackar för att hon får vara med!! Och jag vill påpeka att jag ser framemot att vara fröken april.
Ha en underbar söndag.
mrs lizzy

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad tidigt du bloggade, hann verkligen acetonen gå ur kroppen? Och ja, vilken underbar kväll. Maten, drycken och sällskapet. Jag är så lycklig att jag får vara en del i vår grupp. Nu ska mannen i mitt liv få ta mig ut på en promenad, tror jag behöver det ....

Anonym sa...

Ja tack så mycket Mrs No Name för en fantastisk middag. Ja visst är det härligt att ha så fina vänner att man kan både skratta och t.o.m ibland gråta en skvätt!

Tack för att ni finns! //La L

Anonym sa...

Vad är en fest i de södra förorterna? Den är säkert tråkig, trist och långtråkig och...alldeles, alldeles underbar.

Fan också.

Men det dök upp väldigt starka skäl att inte följa med.

Anonym sa...

Tack Andy And verkligen en helt förtrollande kväll. Håller med er alla det var roligt, ångestfritt, gott,trevligt och alldeles underbart.

/Kelly