måndag 26 januari 2009

Dagens rebus

I det närmaste klart i dag!
Kul, eller hur?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fattade först ingenting.

Tomte - hus. Vätte- stuga. Tomte - stuga. Tomtestuga. Vaddå tomtestuga? Jul? Nu??

Sedan spred sig ett stort leende över ansiktet. Underbart!

Anonym sa...

Nej. Jag är desperat! Fattar ingenting. Måste nog ringa...

Anonym sa...

Adele, kolla din hotmail för förklaring.

Anonym sa...

Jag ger upp! har försökt att tänka, testat finska och bett om hjälp men ack ack rebusen är olöst :-(
/Kelly knas

Anonym sa...

Jo jo jag får till ordet men förstår inte varför - så jag tänker förmodligen och som vanligt knas och helt bakåfram - har med åren insett att jag inte så ofta hamnar på samma ruta som alla andra och ibland är det bra men ibland är det himla dåligt - eller kanske bara korkat