måndag 26 januari 2009

Kan man abdikera?

Sitter och tittar i almanackan. Kalas ena helgen, gäster den andra...fjällresa den tredje. Adele har en torsdag inbokad sedan tidigare om jag inte missminner mig. Veckan/helgen efter fjällresan brukar vi ju inte vara så pigg på att leka med varandra? Då har vi ju lite kvalitetstid med familjen att ta igen...

Så frågan är om jag kan abdikera, eller om jag kanske ska byta månad med Adele (om din torsdag ff ligger kvar?)

Jag kan naturligtvis ta det mitt i veckan, men det är inte alltid så lätt med tre barn som borde gå och lägga sig tidigt, men förmodligen hellre är vaken för att titta på er ;-)

Några synpunkter?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har mailat att jag inte fixar februari utan tar chansen att fokusera på maj. Byt månad om det blir för mycket, det fanns ju fler tomma.Vi har ju vår resa vecka X.

Anonym sa...

Nej, man kan inte abdikera från ett miss-uppdrag. Däremot kan man lägga ut nakenbilder på nätet, ta droger offentligt eller gå upp extremt mycket i vikt. Då blir man avsatt.

Anonym sa...

Abdikera aldrig i livet. Ett Miss uppdrag är en välgörenhetshandling och kommer att stärka ditt karma.
Sen är det upp till dig att göra exakt vad du vill :-)

Kram
/Kelly

Anonym sa...

Hehe - säger bara som så att för migas är det ok - för fullt är det - och det är abitiöst att ha middag en gång i månaden, men som sagt man gör ju också vad man vill - kanske en picknick på badhuset :-) Kram P

Anonym sa...

Vardagar är ju inte att förakta.
Men visst, februari ser lite fullt ut!

Fundera på - annars så kan du ju skandalisera dig i helgen!
;-)

Jag kan hjälpa till!
(mohahaha)

Anonym sa...

Fröken Mars du är alltför vänlig...
fixar du droger så köper jag geleråttor...sen är det bara näcka å fram med kameran ;-) //Fröken Feb.

Anonym sa...

Jag tror personligen att det räcker med att åka till Hemavan. Efter helgen vecka X så är vi alla enledigade ....