torsdag 8 januari 2009

...........

ljusare tider skriver Betty - vet inte det ja - vinter, mörkt å kallt är vad det är.
Jobbångest - vill int, vill int - börjar om att jobba imorrn. Men det kanske är bäst så för idag har jag då ingenting gjort - fast det behöver man också - jajagvet ! Segt som kola - kunde jag rymma en månad till någon karibisk strand eller vars som helst där man inte så fort blir hittade skulle jag dra NU !
Jo jag vet att jag är sämst på detta....men hur som vid sjutiden på kvällen vaknade jag och sonen till liv och nu är det åtminstonde lite mera "guld" i håret.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du såg utvilad och snygg ut med guld i lockarna och fransk manikyr när vi sågs på lunchen. Men mest av allt förgyller du tillvaron genom att bara vara med så jag är glad att du inte gömt dig i en månad :-*