måndag 12 januari 2009

12 januari 2009, kl 07.33


Tjusig fullmåne med lite moln följde mig längst vägen till jobbet.

Galet mycket att göra på jobbet, försöker att inte glömma bort något viktigt. En förkylning ligger och lurar - motas bort i kväll med tre vitlöksklyftor, varm dryck och lite gurgel i päronkonjak.
Vilken tur att man är singel - min andedräkt i morgonbitti kommer inte tala till min fördel... om man säger så.
I morgon är jag 100 % frisk igen - annars kommer vitlökskuren upprepas, och är min kropp det minsta smart så healar den sig i natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Päronkonjak? Svälj!!!

Anonym sa...

Krya på dig å hoppas du är frisk idag ! kram

Anonym sa...

Bra att du försöker att inte glömma något viktigt. Och du vet det viktiga är du! Så var rädd om dig i dessa förkylningstider och gör något njutbart.

/Kelly