torsdag 29 januari 2009

Svett å skratt

Alltså jag har för andra torsdan´ i rad varit på buggkurs.
JAG, MOI !!! Ja just det !
Även om jag alltid har gillat att dansa är detta nytt för mig - och dansbandsmusiken brukar skrapa sår i öronen.
Men jag kan bara säga det att - kul är det, å jobbigt(vilken motion) , å ibland är det t o m ngn bra låt. Dessutom är det så fantastiskt trevligt och så blandat - alla åldrar och då menar jag från typ 20 till kanske 70 (i vårt ålderssegregerade samhälle) och kunskaperna är också blandade från riktigt bra till de som aldrig har provat förr, å alla stilar....från svartrock till.......många fördomar på skam samtidigt. Så jag är svettig , glad och helt slut !!! Vem hänger med på logdans i sommar ?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch, du är ju nykär!

Anonym sa...

Och än sen då .....jag menar det är som ett gammalt hederligt bröllop...alla är där...

Anonym sa...

Är vi inbjuden till bröllop? eller är det logdans eller kanske en kombi.......

Härligt att ni har så kul!

/Kelly