onsdag 17 december 2008

Shopping och dekadent pingel!?

Tänkte peppa för morgondagen. Inte för att jag behöver så mycket pepp, men ändå.
Shoppar hellre lite, äter en bit mat och surrar än är hemma och städar och förbereder allt jox. Dessutom lär mitt hem vara invaderat av en hord tonåringar som har sovöverparty inför skolavslutningen!

Och citerar ett mail i floden:
"Se'n när började vi använda kodnamn "shopping" för alkoholintag och allmän dekadens? "
Svar: Skulle vi väl aaaaaaaldrig göra...




[Norah Jones - Come away with me - 2002]

Hoppas vi ses!
Och vem vet, det kanske blir julklappsutdelning också?

1 kommentar:

Anonym sa...

En av mina favoritlåtar och blogg av min favoritBetty. Självklart kommer jag!! Jag ska utmana mig på en rolig god drink jag aldrig prövat förut. Med champagne i...