fredag 5 december 2008

Kompensation!

Eftersom jag haft maxpott på vuxenpoängen har jag nu kompenserat detta med att bli modern och försöka förstå det här med Facebook.
Uppriktig sagt - har ännu inte fattat grejjen. Men det kanske kommer...



Och en liten musiksnutt som jag tillägnar alla simmande brandmän
samt för att önska er alla en trevlig helg!

Och jag såg faktiskt en konsert från turnén videon/långfilmen är hämtad ifrån. Magisk sommarnatt i Queens. Långfilmen såg jag första gången i Cork, Ireland)
Så kan det vara!

[Talking Heads - Burning down the house - 1983]

5 kommentarer:

Anonym sa...

TACK! Den är galet bra! Och jag ser Steine dansande, hoppande till låten. Kram!

Anonym sa...

Är egentligen inte facebook ute nu?
Jag tycker att jag sällan ser eller hör någon säga något om facebook. Så du kanske inte behöver förstå det.
Mrs Lizzy

Anonym sa...

Facebook är den stora samlingsplatsen för generationen född på 80talet. Där pratas, beskrivs och delas allt.....

Så go girl!

/kelly

Anonym sa...

Men typiskt!
Just när jag hittat Facebook så säger ni att det är ute.

:-S

Fast jag har faktiskt hittat igen 2 gamla arbetskompisar och en annan vän som flyttade och försvann. Det var kul. (Födda på 60- och 70-talet. Liks!)

Anonym sa...

.-) jag förstår inte heller facebook - är där bara ibland och har bestämt mig för att jag inte behöver förstå den och lär mig ngn ny grej nu och då//P