söndag 14 december 2008

Det här är inte klokt

Jag. På jobbet. Före halv åtta. En helg. Detta måste dokumenteras.

Jag brukar ju endast med möda lyckas ta mig hit ca 08.50 på vardagarna, men jag tokkraschade igår vid tiosnåret. När jag kom på mig själv med att se Dansbandskampen med visst nöje så insåg jag att jag lika gärna kunde inta permanent horisontellt läge med en god bok. Jag menar, hur medelålders får man bli? Vaknade strax efter sex i morse hyfsat pigg.

Hoppas ni hade en trevlig glitterlucia igår kväll hos Pebbles. Eller egentligen, jag vet ju att ni hade det. Men jag tog faktiskt helt rätt beslut igår, jag hade inte varit särskilt rolig att umgås med (fråga Tonåringen).

Nu ska jag göra nytta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, det är inte klokt!
Inte det minsta...

Ta det lugnt nu vännen(och glöm inte att helga vilodagen...)
;-)