torsdag 18 december 2008

1-1=0 eller konsten att jämföra äpplen med får

Häromkvällen efter att några av oss varit på kulturell aktivitet, blev det prat om att gå på lokal...jag lite osäkert;

-Men kan jag verkligen gå på krogen i kofta?

och jag tror....att det bara är i det här gänget som man kan få det självklara svaret;

-Inga problem, jag gick ju på jobbet utan trosor idag!

Eftersom jag har svårt att se likheten mellan att gå på krogen i stickekoftan och att svassa runt i korridoren på jobbet i nästan bara mässingen, sluter jag mig till att våra handlingar tog ut varandra på något sätt.

Att jag kunde gå på krogen likt en Moder Theresa eftersom vår vän tydligen, oss helt ovetande sveper omkring som tant Raffa ;-) hihi...kunde inte låta bli....Puss på dig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

En enda tanke har jag i hjärnan just nu.

Vem??

Nä två förresten. Blir det inte jävligt kallt så här års?

Anonym sa...

Eftersom jag bara känner en till som jobbar med dig så måste väl den tros-lösa bli betty?

Anonym sa...

STOPP!

Läs igen.
Stod det att La Larsson och den troslösa jobbade tillsammans?
Verkligen?

Anonym sa...

"...med får"
!!!

HAHA!

Anonym sa...

Tror jag ska testa jag med :-)
Fast då kunde man väl ge sig fasen på att byxorna sprack just den dan?