fredag 21 november 2008

Uppdatering på kattfronten

Eftersom jag förstår att ni alla haft svårt att sova av oro för mina katter så kan jag meddela att kisse nr 1 mår bra igen, efter ett dygns fasta och ett dygn på skonkost bestående av kokt vitt ris och kokt "torsk" - jag är snål och bytte ut den rekommenderade torsken mot betydligt billigare pollock. Ska köra så ett par dagar till innan jag testar vanligt torrfoder igen.

Kisse nr 2 är fortsatt neurotisk, men vi har faktiskt sluppit olyckor i tre dagar. Och intet ont som inte har något gott med sig, Tonåringen har äntligen slutat slänga sina kläder på golvet. Kattpiss funkar bättre än mammatjat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha - katter som kissar överallt är urjobbiga och man blir galen - jag har tömt så många kattlådor och matat så mycket katter i mina dar - att det faktiskt är stopp - stor röd skylt - inga djur - kanske fiskar som då lever på vatten....nope...nej..//P

Anonym sa...

Kan man få låna en katt, jag har alltför många jackor på golvet i hallen. Det skulle nog göra susen med kattpiss!