fredag 14 november 2008

Innovation & Tradition

Och barnen tände ett ljus...........

Fortsätter att uppleva.....ja det gör ju alla hela tiden

Å vad glad man kan bli glad av 2 500 begagnade glasburkar, silkepapper och plast

Vilken upplevelse..........mäktigast av allt var känslan

Känslan jag upplevde när jag stog där mitt i ett hav av glädje, lust och kreativitet när barnen tänt ett ljus av hopp

Höstljus har för mig blivit en tradition och upplevelsen av innovation i årets upplaga gör mig så otroligt inspirerad

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart fint var det överallt i hela stan - och glädjen strömmade överallt :-))//P

Anonym sa...

Jag blir glad och stolt över min stad som har en egen ljusfestival!

Det behövs - och glad blir jag också! Lite synd att den inte räcker längre än till första advent - men, men. Då kommer det ju fullt med andra ljus!