onsdag 26 november 2008

Speed-lunching

Samtalsämnena står som spön i backen och en tappad tråd är tappad och snart upplockad igen. Det bläddrades i kalendrar och roliga saker planerades snabbt in i december.

Mailkonversationen som följer efter lunchen:

**************************
[Skickat: on 2008-11-26 13:31]

Subject: Åhhhh jag längtar..

..till allt det roliga vi ska göra ....å sitta i eftermiddagsmörkret bli lite salongsberusad å pingla med benen kan ju aldrig bli fel,

kram
P

[Skickat: on 2008-11-26 13:46]

Ang. SV: Åhhhh jag längtar..

Ja, vi är helt hysteriska, fantastiska, livssprittande, möjliga kvinnor när vi träffas! Jag blir alldeles lycklig över att ni är mina vänner!!!!

Med vänlig hälsning

A

**************************

Precis vad jag skulle ha sagt om jag hade hunnit först till mailen!

Bio, glöggparty, dekadent jul på stan och mer glöggparty.
Och när ska vi dricka fulsprit? Möjligheterna är enorma…

/Betty

1 kommentar:

Anonym sa...

fulsprit det tar vi i januari :-)