söndag 2 november 2008

Bio

Tänk att efter nästan 20 år tillsammans kan man få gå på bio och bara vara två och tycka det är alldeles alldeles underbart. Vi såg Vicky, Cristina Barcelona. Nu är jag ju också extremt förtjust i Woody Allens filmer och det är också min make, annars har vi svårt att hitta filmer som båda vill se. Så det gäller att passa på när båda vill se samma film. Annars lever vi i ett äktenskap där den ena ser på tv/film och den andra sitter bredvid och lyssnar på musik i hörlurarna. Men vi är iallafall i samma rum.
Filmens soundtrack måste jag också få säga var underbart. Jag ska köpa skivan och varje gång jag vill bli lite spansk sådär ska jag spela den.
Mrs Lizzy

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det var mycket kärlek i denna blogg! Njut av varandra. /tycker Adele som firar 20-årig bröllopsdag till våren. Hoppas hon. Man ska ju inte ta något för givet.

Anonym sa...

LÅter underbart - själv är jag i läget att jag knappt törs tänka så särskilt långt....är livrädd m a o - inte just nu men för hur det kan bli....//P

Anonym sa...

Känna sig lite spansk...

Jo, jo.
Efter en sådan här film så vill man göra det!

Anonym sa...

Påminner om klassikern
Ska du följ' me hem eller tyck' du ja ä äckli'?

Anonym sa...

Senaste kommentaren hamnade lite fel, hörde ihop med bettys post ovanför.

QQ