fredag 1 januari 2010

Å vilken fest !

Så gott å så trevligt ! Sorlet å skratten steg som fyrverkeriraketer hela kvällen. Men vart tog tiden vägen ? Vi hade kunnat stanna hela natten och dansa, prata och mingla. Buffen var av sällan skådat slag - vilken lyx :-) (B2 visst har du ngn läcker bild att fresta med). Tack Adele och B för ett superkul nyårspartaj !

Nyårslöften är inte min starka sida men emellanåt lovar jag saker ändå fast det inte är nyårsafton och nu har jag lovat att träna mer - varje dag så att man är i toppform till v 8. Sedan har jag lovat att jag ska lära mig att sjunga i mick :-) om det finns ngn sådan kurs ? Och det börjar definitivt vara slutrökt - det har slutat att vara gott - mer champagne istället !

Tänker också på det där med omsorg både nära och långt borta - kanske skulle vi tillsammans göra något ? Sedan är jag också så oerhört tacksam för familj och vänner och jobb !

4 kommentarer:

Adele sa...

Har sällan hört så ljuv musik i mina öron: "och det börjar definitivt att vara slutrökt". Du gör mig stolt!

Sedan tycker jag att brudarna som sjunger ser ut som oss, eller vi som dom. Hur vi nu vill ha det. -)

B1 sa...

Aaaa, fester hos AoB, det ar gejjer det! Var med lite mentalt!

Puss pa er!

ps, glom inte att messa!

Peb sa...

Klart det är vi - vad annars - snygga coola och säkra - peppar lite :-)

Anonym sa...

Jag håller med i allt! Det var en underbart förtrollande, varm, mysig kärleksfull sportig, matig & gottig Nyårsafton....och vi kunde stanna hela natten..... Träning låter som ljuv musik i mina öron och det har slutat vara gott att röka.....känner mig glad för din skull......du är värd så mycket mer än en illaluktande cigg så ge plats till champagnen......låt den flöda :-)

//Kelly