söndag 10 januari 2010

Slut på ord!

I dubbel bemärkelse... sitter och funderar på vad jag ska skriva och det känns som att inga ord kan förklara det jag känner för er och alla andra vänner jag har. Jag känner mig jättenöjd med min kväll, ni är bara helt underbara! Tusen tusen tack för allt ni gjorde för att förgylla min kväll, det var verkligen både roligt och rörande. Tack B för att du bemödat dig med en hälsning från andra sidan och tack A för att du framförde den så fint! Tack Kelly för ett jättefint tal och supergott bröd och allt körande hit och dit där minnet tröt! Tack alla för sången till mig, och dansen får mig att vilja gifta om mig eller nåt ;-)
Konfettibomb var nåt nytt för mig, men ni klädde i den. Kanske nåt att göra entre med på after-skin? Eller förresten vi kan väl börja dansa oss in på alla möjliga tillställningar i fortsättningen? Det finns en jag inte kan låta bli att nämna...förutom alla systrar jag har så känns det dessutom som att jag fått en ny bror, om Mr Bear tittar in... vilket arbete du lagt ner...släkten pratade om det både igår och i morse ...festen hade inte blivit detsamma utan dig... och som icing på caken, en sång.... TACK!

Jag skrev att orden var slut i dubbel bemärkelse... alla ni som ringt har hört...rösten är puts-väck! Det om något borde ju vara ett tecken på att min kväll var bra! Känner mig i alla fall inte som 40, då partajar man väl ändå inte bort rösten?

3 kommentarer:

Adele sa...

Åh så glad jag blir att du hade en bra kväll. Och vi är bara en återspegling av dig - det vackraste du är. Utan den du är hade inte festen blivit det den är.

Du är en stor människa!

P sa...

Som jag sa - hur roligt som helst ! Annars håller jag med föregående talare ! Kram

Anonym sa...

Ja verkligen helt underbart och som vanligt har Adele helt rätt

Kram
//Kelly