fredag 22 januari 2010

Nytta och nöje

Sugen på något annat än fiskpinnar? Le Garage på Umedalen skänker hela kvällskassan till Haiti på onsdagkväll, förutom skatt och moms. Jättebra initiativ, hoppas fler restauranger följer efter! Jag ska försöka få med mig Tonåringen. De har barnmeny också.

Artikeln i VK:
http://www.vk.se/Article.jsp?article=325534

och länk till restaurangen:
http://www.bistrolegarage.com

(Som vanligt får jag inte länkarna att fungera...)

P.S. Och vips så var Vita Björn på också.

4 kommentarer:

P sa...

Vilken dag är det på Vita Björn ? Kanske vi ska gå dit istället för lunch ?

QQ sa...

På onsdagkväll där också enligt deras hemsida. Jag och Tonåringen har redan bord på Le Garage 17.30. De hade moules frites, det avgjorde saken för min del.

Adele sa...

Vi kanske hänger på dig QQ, ska kolla hemma först.

QQ sa...

Adele, jag tror det är rätt kört om du inte bokat än - men de kanske fått återbud. Vi går dit redan halvsex. Skönt att få sitta och prata utan att någon ska iväg någonstans.