måndag 25 januari 2010

Desperata tanter?

Klockan 15.55 idag gick jag i rask takt förbi Bishops. Det stod två äldre tanter (ja mer tanter än damer faktiskt) och försökte öppna dörren. Men det var ju stängt. De såg väldigt förvånade ut så jag förklarade att man nog inte öppnat ännu. Men att man öppnar kl 4. Då såg de ännu mer förvånade ut och utbrast med förfäran i rösten: klockan 4!!! I natt?

Nej, om 5 minuter fick jag då alltså tillägga.

Fniss, de måste ha varit väldigt virriga. Eller desperata.

4 kommentarer:

MariaPH sa...

Det kanske var du & jag du såg .... alltså en framtidsbild (hade dom skidglasögon och läppstift?)
Det känns helt okej ;-)

QQ sa...

Precis min tanke...

ADELE sa...

Vi hade ALDRIG missat en öppningstid. Men det kan ha varit La Larsson - hon ska ju alltid stå och hänga på låset för att ta bästa bordet.

P sa...

hihi - det ska bli skönt....då kan vi ha brunch ihop och prata gamla minnen både det vi kommer ihåg och det vi har glömt....