söndag 28 september 2008

Sluta aldrig göra det som är roligt


Har i helgen upptäckt att det fortfarande är hur roligt som helst att sjunga och spela gitarr. Det har jag väl alltid tyckt och hellre än bra allt som oftast - har väl att göra med att man övar för sällan. Kanske något för hälsotåget ?!! Om jag inte missminner mig så blir man frisk av att sjunga :-)- kände mig dessutom som sjutton och ett halvt igen, särskilt som jag grävde fram min gamla pärm med låtar. Vi kanske ska bilda en lite orkester - någon som hakar på ?

4 kommentarer:

Anonym sa...

men berätta - vad har du gjort. I Skellefteå? /Adele

Anonym sa...

Nej, det är ens förbenade plikt att göra det som är roligt här i livet.

:-)

Vilken tur va!
För det är ingen annan som kommer göra det åt en!

Anonym sa...

Åh - bilden var från i somras på trästock och illustrerar bara texten - det är säkert som är på scen :-) /P

Anonym sa...

hmmm avstår från att bilda band men jag är gärna publik.

//Kelly