fredag 5 september 2008

Livet är inte rättvist, vänj dig

Jag var på en bättre middag igår kväll och det händer ju inte så ofta, minsann. Via jobbet, utländska gäster, himla gott och trevligt. Drack två glas vitt vin - ok då, högst tre - men var på intet sätt berusad och åkte hem halv tio.

Och hur känns det idag då?

Jag är ett vrak.

Mådde jag så här av någon annan orsak skulle jag stanna hemma.

Hur i helsike ska man någonsin kunna få till ett sex and the city liv när man är utan sex, utan city, utan pengar, och inte ens klarar av att bli bjuden på ett glas vin (eller två, eller tre) på en vardagkväll?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ett enkelt svar. Du måste öva oftare! Man får alltid träningsvärk första gångerna. /Adele

Anonym sa...

Hahaha ! Håller med föregående kommentar fullt ut - eller livet med guldkant kommer man inte - och så sant som det är - vill man vara fin får man lida pin - men det kanske var kul iaf ;-) och ibland får man utstå lite eller som Betty sa till mig när hon å Kelly skulle ut och plcoka bär i hällregn...- Man är väl inte gjord av socker heller ! *fniss* P

Anonym sa...

Haha!

Jag skulle just skriva att du måste öva lite oftare. Men så ser jag att både Adele och Pebbles är inne på samma idé!

/BB

Anonym sa...

Måste bara säga att du trots baksmällan var snyggast i hela sällskapet. Och jag du såg ut att njuta..... Kanske var det rödbetorna och inte vinet som "knäckte" dig ;-)

Men lite mer övning skulle nog inte skada annars är det en bra ide att ladda med resorb

Kelly Klark