tisdag 2 september 2008

Just som..

..ekorrhjulet börjat snurra med jobb, skola och allting annat är det dags att göra en paus.
Jag nästan skäms över att vara ledig och i en hel vecka dessutom. Vad är det som händer då...jo jag m fl ska oxå bege sig till fjälls för att vandra mellan Ammarnäs och Hemavan. Det är en sån där sak som jag alltid har velat göra men bara pratat om - men nu är det dags - så det så. Nu hoppas vi bara på att vädergudarna inte ska ställa till med snö eller nåt sånt.
Kolla in www.vindelfjallen.se och http://www.svenskaturistforeningen.se/templates/Area.aspx?id=4215 här kommer vi att befinna oss.
Vi hörs på ett tag - bilder blir det säkert.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja!! Och jag får följa med!! Nu har jag en superdupernyinköptryggsäck som står i hallen och är ivrig att få komma ut i fjällvärlden. Kameran ska ju med, och läppstiftet förstås. /Adele

Anonym sa...

Gud vad härligt det låter, men jag säger ändå, passa er för björnarna!!
Själv blev jag alldeles oväntat ledig jag också. Är dunderförkyld och hemma SJÄLV. Det är lyx det. Till och med när man är sjuk. Jag ska se på sex and the city och äta mörk choklad. För det är nyttigt har jag läst.
Mrs Lizzy