fredag 5 september 2008

Ryggskott!

Efter våra maratonpass på fjället letandes efter kantareller så gav min rygg upp. I tisdagskväll small det till, och sedan har jag knappt kunnat röra mig ur fläcken. Nu hade jag sån tur att stóorn passade på att få över fyrtio graders feber dagen innan så jag har kunnat vara hemma och vabbat med gott samvete. Vad paff man blir när man inser att kroppen inte är lika stark som den brukade... fast lite märkligt är det att man kunnat lyfta tre barn i alla möjliga och omöjliga ställningar och aldrig känt något....men att plocka några kantareller ska göra en ofärdig i en knapp vecka....

Vill i alla fall passa på att önska er en trevlig helg! Om gud är god och alla är på benen så ska vi försöka hjälpa mormor och morfar att få in den eländiga mattan i helgen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Larsson - ryggen kan bete sig underligt ibland - fråga mig som har vänt å tänjt på den i nu snart i 15 år för att den inte ska vara stygg mot mig - men ett tips - stretcha ibland - vila på golvet å tänj - träna magen - datorsittandet å stress är inte bra - men hoppas du känner dig bättre nu ! Kram P

Anonym sa...

Tänkte ringa o kolla läget men det blev liksom lite för mycket här... Hoppas att du mår bättre och att familjen är frisk nu! ... Och om ni inte orkar med någon mattläggning så finns det ett alternativt ställe att inte lägga mattor på på lördagkväll!

/Bettan

Anonym sa...

Trist med trasig rygg! Hoppas att du är bättre nu. Lite stretching är nog bra och så kanske det inte vore så dumt med lite träning mellan alla marklyft med tre barn i olika åldrar.

Har det inte gått över får du gärna höra av dig så ska jag ge dig en omgång

/Kelly Klark