tisdag 3 mars 2009

Tack för kaffet

Vad gör man en sketen tisdagskväll i mars
Det finns massor att hitta på......
men jag valde att ta en lång och härlig promenad tillsammans med en "vän"
som belöning stannade vi till på Mecka, där unnade vi oss en kaffe och en smarrig bakelse. Satt en stund och samtalade, ett vuxet samtal där båda fick prata klart och vi höll tråden.. ...................


Men i mitt huvud och mitt hjärta längtade jag efter en livfull verbal
ping pong match med er. Det är hjärngymnastiken på hög nivå
Idag var upplevelsen mer beige

Men oj oj oj så fint det vart när dom renoverade
Våran egen söndagsfikaplats är nu mer rätt optimal
Ser verkligen fram mot att sitta där med er mina underbara vänner
och babbla om ditt och datt


Ni är helt färgsprakande och fantastiska :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fika pa sondag?

Anonym sa...

Vem är "vännen" ;.)

På söndag får jag tillbaka dottern efter en vecka i fjällen och vill pussa på henne, men ni fikar väl rätt tidigt på eftermiddagen?

Anonym sa...

Du vet väl att vi bara är en återspegling av dig själv. Du får oss att gnistra!m

Anonym sa...

klockan är strax efter 9, familjen har vaknat upp efter att ha stångats fem stycken i det yttepyttelilla sovrummet, imman har börjat omvandlas till vatten som rinner ner över fönsterkarmarna på grund av äggen som stormkokar på den lilla plattan i det lilla lilla köket. Läser ditt inlägg. Är jag färgstark? Jag frågar maken...han svarar lite frånvarande..- ehh? det kan man kanske säga? haha..tack Kelly!

Anonym sa...

Och jag läste Tack/Kelly istället för Tack Kelly. Vilket förvånade mig lite. Vem avsågs med "maken"? Trodde ett ögonblick att något gått alldeles oerhört fort.

Anonym sa...

Gärna fika :-) ev ska bilen lagas och då får jag anpassa mig efter när "bilmekanikern" kan ....men det kanske blir imorrn å kram