söndag 22 mars 2009

Avis

Dottern är i stockholm tillsammans med "kompisen" S och de ska se Dylan imorrn. Och när jag tänker på saken så det hade jag också velat - men du vet lite sen i starten och så är det som det är - ingen biljett........kanske man ska bli lite bättre på det....men min helg har varit så lugn och avslappnad - solig och jag har inte ett dugg ont i ryggen idag - såååå skönt. Mitt hälsotåg har också börjat gå - har anmält mig till blodomloppet och imorrn ska jag välja var bodybalansen blir :-) skickar Söndagslugn till er....och så hejar jag på er andra som verkligen kör tåget i full fart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Rara vän det blir din tur nästa gång. Du vet man kan inte vara överallt samtidigt trots att det är dig det handlar om och du brukar klara det mesta eftersom du är så möjlig

Kramar
/kelly