söndag 29 mars 2009

Rockklubb

Jag har vi varit på rockklubb i skellefteå. Dansat till två coverband ända till klockan 2 på natten.
Drack bara 3 öl och är ändå helt slut. Jag måste träna på detta, för gud så kul det är att vara ute. Och så himla kul att se gamla bekanta ansikten och inse att ja, vi har blivit 20 år äldre än senast.
Mer rockklubbar till oss alla ska bli mitt nya motto. Just nu ska jag däremot gå och lägga mig, klockan är 20.13 och jag har gjort min dag idag. Godnatt på er alla.
Mrs Lizzy

3 kommentarer:

Åren Går sa...

Jag tycker att du ska lägga dig i hård träning - snart sommar och då ska vi har mer kul!
Valkyria

P sa...

Haha jag lämnar med varm hand över stafettpinnen - pingla med benen på rocklubb - jajamensan -

Betty sa...

Det har varit mitt motto länge!

Bara att ge järnet!