tisdag 17 mars 2009

Span

Har gjort en lite mer positiv spaning oxå. Ramlade in på DUÅ som nu har flyttat till nya lokaler d v s Verner och verners gamla. Waov - Miau - kurr - kurr. Vilket ställe - kändes som bryssel å det dära fantastiska - le petit dejuner - små kryddpåsar - kaffe - ostar - snygga grejor - urtrevlig personal - hjälp !! Jag hade lätt kunnat stanna hela eftermiddan` - och de ska ha lunch där inne - vilken atmosfär........slår det mesta ! Vad sägs om lunch i slutet på nästa vecka - och då på DUÅ ?

http://duaumea.blogspot.com/
Å bloggar gör de å !!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tackar för inbjudan ;-)

Anonym sa...

Då befinner jag mig i Hemavan - tror jag äter en god lunch där också. Men gärna en annan vecka!

Anonym sa...

Duo är en kittling för syn,doft och smak, en plats att njuta :-) Och läckert med satsningar trots rådande
lågkonjunktur. Kanske är det småföretagarna som ska bygga ett nytt Sverige.

/Kelly

Per sa...

Vad kul att läsa att ni gillar vår lilla mötesplats. Det kommer att hända mycket i fortsättningen så det är bara att hänga med.....

goda hälsningar
Per/DUÅ