onsdag 16 december 2009

Snö! Snö!

Jag ville bara säga det.

7 kommentarer:

Adele sa...

Och vad heter snö på ryska?

QQ sa...

снег

Anonym sa...

Ja visst vill man vråla snö!
Känner mig så glad av snön, tar små skutt och om ni ser en snöängel är chansen stor att det är jag som gjort den :-)

Kelly(i drivan)

Betty sa...

Hurra!

Hurra!

Anonym sa...

Efter frost kommer... regn! I alla fall här nere i förskingringen. I inlandet snöar det visst, men ingen sådan tur här. :-(

Anonym sa...

Ja, nu ser man vägen iallafall, men jag är ingen snöälskare.
Lizzy

Anonym sa...

Och efter regn kommer... snö! Det ligger ungefär en decimeter nu, efter 4-5 timmars singlande flingor, och det snöar vidare. Bilarna passerar i oerhört måttlig fart här utanför, och efter att ha kört de ca två milen från stan och hem för ett par timmar sedan har jag full förståelse för dem. Det här är ju dessutom inte direkt vinterdäckens förlovade land... I alla fall kul med lite snö igen, fast tror inte alltför många här håller med mig. :-p