torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År

Tack "världsaltet" för ett fantastiskt 2009
Vilken lycka att få vara frisk, ha förmånen att få vara nära sina barn, ha ett jobb jag trivs med och nöjet att ha goda vänner. Ni människor som finns i min verklighet, ni är världsbäst och har en evig plats i mitt hjärta.

Inför 2009 lovade jag mig själv att vara lite mer civilt olydig på jobbet och att inte säga ja utan att reflektera. Hur har det då gått? Riktigt bra :-) Så inför 2010 funderar jag på att lova mig själv att lägga energin på en ökad omsorg. En omsorg om mig själv, mina barn, mina vänner, miljön och världen.....stort.....ja jag vet.... men jag siktar gärna högt :-)

Har du något nyårslöfte?


3 kommentarer:

Adele sa...

Tack Kelly, du inspirerar mig till att fundera lite på vad 2010 ska bära med sig för mig. Har nu i 2 års tid haft som nyårslöfte att dricka champagne oftare. Nu är jag världsbäst på att öppna champagneflaskor. En stor förändring eftersom jag tidigare alltid har lämnat rummet och blundat samt hållit för öronen, så rädd har jag varit för champagnekorkar. Funderar ett tag på vad jag ska ta för nya utmaningar....

Anonym sa...

hihi, ingen kan ta sig an utmaningar som du... eller jo det finns förresten ett par till
//La L

Peb sa...

Håller med Kelly fullt ut - känner mig också så oerhört tacksam över allt man har och allt man får vara med om och 2009 har varit ett alldeles särskilt underbart år ! och tack vare Kelly och Adele kan jag också öppna champagneflaskor med bara ett litet pyyysssss