fredag 11 december 2009

Nu är det dags!

Jag har slutligen bestämt mig för att Tonåringen är tillräckligt gammal för att läsa den här bloggen och skickat en länk. Klok som hon är har hon säkert redan insett att jag inte är vuxen på riktigt, utan allt som oftast bara låtsas. Finns inget sken att upprätthålla längre, tror jag. Nu återstår det att se om hon bryr sig om att gå in här. En hög med 40+-tanter, hur kul kan det vara, liksom?

Jaja, La Larsson, jag vet att du inte riktigt är där än om vi ska vara petiga. Men det kommer. Snart. Och vet du, då börjar livet!

3 kommentarer:

P sa...

Ja :-) eller liksom fortsätter och bättre !! Så din dotter har inte läst tidigare då ???? De bekymrar sig rätt lite men läser nog ibland :-)

Adele sa...

Min äldsta dotter läser och även hennes kompis lilla E. Så välkommen dotter Q! :-)

Anonym sa...

Grattis både till dig & tösen. Du vet att vara vuxen är att våga vara barnslig utan att skämmas för det :-) En härlig känsla!

//Kelly