tisdag 15 december 2009

Något nytt

Efter Bettys oväntade skåpöppning på badhuset i början av 2009 så bestämde jag mig för att testa nya saker så ofta jag fick möjlighet. Ja att göra något nytt är alltid spännande och ibland väldigt roligt men framför allt är det utvecklande.

Av en slump vart jag erbjuden en salskurs och jag vart väldigt glad för salsa har jag alltid velat testa och som ni vet är jag rätt möjlig. I all hast fick jag leta rätt på en danspartner vilket gick otroligt bra. Dansar med en kompetent, trevlig och rytmisk man i sina bästa år och framför allt en god vän. Ja för ska man nu testa något nytt och göra misstag så är det tryggt att göra det i vänners sällskap :-)

Idag har vi gått på sista kurstillfället, fy vad tiden går fort! Och tro det eller ej men en hel del har vi lärt oss. Men jag vill lära mig mer!

3 kommentarer:

Peb sa...

Åh jag vill oxå tror att det blir en kurs i vår :-)

QQ sa...

Gud vad roligt. Det var på G här på Myndigheten men det blev för få, framförallt män. För mig räckte inte riktigt tiden till heller.

Adele sa...

Ska bli spännande att gå på Stockis med dig! :-)