måndag 7 december 2009

Bra bortförklaring, eller dålig humor?

Efter en lugn fredag blev det en hektisk lördag för Betty.
Flytthjälpade en kompis hela dagen, sedan fin julkonsert med Snowflake Singers.
Och så hem till soffan.

Inget på TV - film istället. En film alla sett förrut, men som är riktigt bra: "Sanningen om Rödluvan".
Fyndig story. Se den om ni missat den!

Yngsta M armbågade mig i sidan mest hela filmen och familjen klagade:

Döttrarna: - Mamma! Du sover!
Betty: Nej, nej. Jag ser på filmen!
Döttrarna: - Men Mamma, du snarkar ju!
Betty: - Nej, jag andas bara avslappnat!

Hade en känsla av att jag bara hade varit borta kortare stycken av filmen, men vid kontroll dagen efter så visade det sig att jag sovit igenom det mesta.

zzzzzz.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En vanlig fredag kväll hos Adele! :-)

QQ sa...

På Skelleftebussen i lördags "andades jag avslappnat" så högt att jag väckte mig själv. Lite jobbigt sådär offentligt.

B sa...

Det är skönt såå att sova till en film och heldåsigt konstatera att filmen skulle göra sig riktigt bra som talbok.
B2

Anonym sa...

Jag sov också film i helgen och det är faktiskt otroligt sköööönt
En underskattad medicin och terapi form.

Tror jag måste skriva mer om det senare

//kelly