onsdag 9 december 2009

Puh !

Egentligen gick jag in på bloggen för att klaga lite - har städat sen jag kom hem och tvättat.....kände mig som askungen...för det jag egentligen ville göra var att sy i en´dragkedja på ett par jeans som jag fått av Kelly- snygga som tusan :-) Men förvisso är det skönt när det är rent å undanplockat och så har jag oxå tagit hand om badkaret och ngn låda med mera...så puh ! Men så läste jag Adeles inlägg och fick popnerven i kroppen och började studsa runt i lägenheten, så nu är jag inte sur längre, nu känner jag mig inte som askungen heller. Utan som drottningen av stan - tillsammans med er förståss ! Så nu ska dragkedjan i å brallorna på, liks pix.

3 kommentarer:

Betty sa...

Själv var jag askungen i måndags... men det är så skönt när det blir fint! :-)

Och Musik hjälper alltid!

Adele sa...

Och jag var också askungen igår. Nu är det fint igen och snart fredagsmys.

Anonym sa...

Ja vad säger man......alla är vi visst askungen någon dag i veckan men va gör man inte för att få njuta känslan av städfrid.

Min nästa grej är att skapa arbetstillfällen och öka BNPt genom att anlita städhjälp.

http://www.stadlistan.se/c/städning/umeå

//Kelly drömmer