torsdag 19 februari 2009

Nu har jag hittat felet!

Läste följande kommentar på en av mina schlagernörds-sajter (inte riktad mot mig f.ö.)

"Are you sure you're not a gay man trapped in a straight girl's body?"

Och där har vi det ju. Förklaringen till mitt totala misslyckande på relationsfronten. Alltså, här är några av de saker som gör mitt liv värt att leva:

- Edith Piaf
- Opera, helst gamla inspelningar med Maria Callas
- Musikaler på film
- Konståkning (även om jag tittar mycket mindre nu än förr)
- Och sist men inte minst, allt med Eurovisionanknytning.

Fast jag är inte särskilt inne på varken Barbra Streisand eller heminredning...

P.S. Hoppas att ni alla vet att jag inte är så här fördomsfull egentligen. Jag skojar bara lite.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men - är det inte vi som gör livet värt att leva?

Anonym sa...

Jag så NÅGRA av de saker som... Det finns fler, som ligger högre på topplistan.

Surströmming, till exempel.

Anonym sa...

Vi saknar dig också!!

Anonym sa...

Hoppas att du får möjlighet att njuta av allt som finns på din önskelista

Kramar
/Kelly