onsdag 4 februari 2009

Artros

Vill oxå bli frissad - ställer hemskt gärna upp som modell - å vill ha glitter å lila på ögonlocken ...har ev ont i S1 leden särskilt kl 5 på natten - tror att det är artros. Åren går och åldern tar ut sin rätt - men jag tänker äta avokado, rosenrot och annat och försöka lura bort den här smygande förändringen d v s stelheten. I huvudet känner jag mig pigg förutom kl tre på eftermiddagen då det susar som en bikupa.......vill ha lite paus. Annars är det fantastiskt bra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nix pix!
Artros, det spar vi tills vi blir riktigt gamla.
Om ens då!

Anonym sa...

Rädd för att detta är på ritkigt !

Anonym sa...

Det går att leva med Atros. Att röra på sig är viktigt. Tror också att din positiva inställning kommer att hjälpa. Men läs på lite och se vilken självhjälp som finns. Om det nu inte är en följd av att du är nyförälskad? :-)

Anonym sa...

Fast det spricker redan där...man kan liksom inte välja vart man ska få det där lila....det hamnar där artisten känner för det, just där och då...men du är också välkommen. Jag tror förresten att du har pinglat för lite med bena...pingla lite mer så går det över ska du se!
//La Larsson

Anonym sa...

Håller med La La... det är för lite pingel med benen Och bikupan kan avhjälpas med mindre arbetsbelastning
Hoppas du mår bättre idag rara vän

/Kelly

Anonym sa...

Får man artros av att vara förälskad - hjälp.... det tror jag inte...röra på sig är bra - men jag tror det krävs lite piller - typ häxica de magica...men jag har ju min underbara sjukgymnast - hon vet...och kan fixa..å lär mig hur man fixar

Dans botar definitivt surr i kupan :-))pingel med benen likaså