torsdag 5 februari 2009

Förtydligande

Vill bara säga:
Nej, jag är inte kränkt.
Jag rasar inte heller - och tänker inte heller anordna en folkstorm.
Jag har inte heller en snöchock, klädchock eller cykelchock eller plogchock.
Inte skottchock heller föresten.

Jag gillar snö!
Jag tycker det är supervackert.
Och med musik är både cykling och snöskottning ett bra träningspass.

Men jag blir lite trött när det är dåligt plogat på cykelbanorna och 20 minuter blir det dubbla på väg till jobbet.
Men som sagt, tabloiderna har abonnerat på ordet kränkt; och jag jobbar på att bli det så ofta som möjligt.
Not.
;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får väl vara glada att snöröjarna inte har våra handläggningstider ;-) hur länge hade du fått vänta då? En par tre veckor, eller?

Anonym sa...

Åh det vet vi att du gillar snö - men klart det ska plogas :-)) det tycker ja mé Kram

Anonym sa...

Nakenchock då? Får säkert någon att bli kränkt eller rasa... ;-p

Anonym sa...

Jag gick hem igår också och var rätt sur över att bilarna körde på plogade vägarna medan vi som cyklade och gick pulsade i djupsnö. Borde de inte börja med cykelvägarna? Jag försökte låtsas att jag gick i sand efter en strand långtbortistan och det funkade! Är lite solbränd idag. :-)