lördag 14 februari 2009

Glädjepiller!



Kände mig lite dränerad på energi efter en lång arbetsvecka - som visserligen innehållit mycket roligt - men som ändå gjort mig lite trött.
Skulle jag kunna ladda om till kvällens konsert?
Passerade simhallen på väg hem, och kände verkligen hur det funkar med träning. Kroppen blev snäll och mjuk och allt kändes finemang. Igen.
Och att sedan sitta med vännerna och surra lite på puben innan konserten för att därefter trilla in på Idun.
Och drabbas av spelglädje, all kärlek mellan artist och publik och en massa bra musik.
Faktiskt riktigt, riktigt bra.



Cyklade sedan hem i natten med ett stort leende.
Påfylld med energi och på osedvanligt gott humör.
Det blir en bra helg det här!

[Håkan Hellström - En Midsommarnattsdröm - 2005]

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håkan gör inte mig så glad men ditt inlägg var ett glädjepiller :-)

//Kelly

Anonym sa...

Jag hade gärna sett Håkan, jag tycker han är bra.
Mrs Lizzy