onsdag 4 februari 2009

Gravid eller ?????

Vad är nu detta?
Har jävl....ont i ryggen, känns som foglossningar, är lätt illamående
Typiska tecken på graviditet
Jag kallsvettas vid bara tanken....känner mig genast mycket dålig
Närmast dödssjuk
Har inte träffat någon stork och har inte kopulerat
Det borde innebära att jag är safe
Måste helt enkelt vara skengravid?
Annars handlar det helt enkelt om en jungfrufödsel och då är det jag och Maria
Snacka om nyhet
För inte kan det handla om övergångsbesvär?
Nej trots min ålder känner jag mig helt säker
Svettas inte, har inte vallningar & har inte tappat lusten, det är bara ingen lämplig lustans lakej som dykt upp på min väg, alltså inget nytt under solen
Kanske har jag blivit hypokondriker
Eller tagit på allt för mörka glasögon
Vad det än beror på hoppas jag att det är över i morgon
Nej jag bestämmer helt enkelt att nu är det nog!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm...kom och lägg dig på min soffa så ska jag passa sköta om dig! Jag har dessutom två små doktorer och en liten frissa som borstar och sätter upp hår i de mest fantastiskt glittriga frisyrer, om hon får säga det själv ;-) sen kan du få lite lila på ögonen och blått på kinderna och hakan med för den delen...och med blått på kinderna och glitter i håret är det svårt att känna sig som du gör nu... dessutom tror jag att vi får besök i helgen som du kanske känner...nån från the hood!//La Larsson

Anonym sa...

Började kommentera men dte blev ett litet inlägg till klagomuren istället...

Anonym sa...

Klart det är över i morgon!

Helt borta, puts väck!

:-)

kram!

ps
Fast skengravid eller jungfrufödsel. Tala om att det skulle bli buzz kring bloggen!

Anonym sa...

Jag tror att det är din kropp som längtar till fjällen. Hoppas du mår bättre idag! Sen vet du att tikar vara skendräktig...