tisdag 7 april 2009

Till solen






Drömmar om semester. Grekiska öar. En sol som värmer ända in i märgen.
Det sköna slöa livet.
En frappé i skuggan, en bra bok.
Snorkla och titta på roliga fiskar, äta gott. Vila.
Mörk, varm medelhavsnatt med en kall öl.

Satt och bläddrade genom mapparna på datorn och hittade ett urval bilder från två tidigare resor. Bilder från Naxos, Koufonissi och Karpathos.
Och glad maxad peppad lycklig över att jag idag bokat en resa till Rhodos. Där har jag aldrig varit.

Blir bra!
:-)

3 kommentarer:

Peb sa...

Ser helt fantastiskt ut :-) och hoppas din förkylning är bättre !

QQ sa...

Åh, när? Med vem?

Själv har jag påbörjat nedräkningen till den 1 maj då jag åker till franska rivieran.

Anonym sa...

Vad roligt betty! Och jag vill också vet när och med vem!
Krya på dig
lizzy