lördag 18 april 2009

Stressa av med Hans




Första gången jag hörde Hans Zimmers "A way of life" låg jag på rygg med lätt särade läppar och ben och handflatorna var vända mot taket -och alla som har varit med om kollektiv avslappning i någon form vet att det är det som jag syftar på. Blev småförälskad i denne musikmakare som faktiskt står bakom en hel del svulstig filmmusik man glömt.


Jag läste förresten en artikeln som sa att typiska stressymptom är: Äter för mycket ....... impulsköp ..... kör bil alldeles för fort. SKOJAR DOM?!? - det här är mina tankar om en helt perfekt dag!


5 kommentarer:

Pebbel sa...

Välkommen Miss Mi å jag gillar oxå att köra fort.....Kram

Anonym sa...

Ååååå så roligt Miss Mi att du börjat blogga :-)

Och tack för härlig musik, blir lite sugen på att ta bilen och åka ut till havet.

//Kelly

Betty sa...

Äntligen Miss Mi!
:-)

Och vilken vacker musik!
På kollektiva avslappningar brukar jag somna... zzz inte så bra, kanske, men avslappnad blir jag ju. Kanske inte för de andra som blir störda av mina snarkningar..

Och köra bil, det är ju en av höjdpunkterna här i livet. Roligt är det!

Adele sa...

Jag gungade till den i varmt vatten, tillsammans med lilla R i min stora mage. Runt omkring mig vaggades fler tjocka mammor till ro. Häftigt!

QQ sa...

Kul med nytt blod, vi har väntat länge på det här.