fredag 3 april 2009

Hur svårt kan de va?

Hur svårt som helst.....
Under de senaste timmarna har jag ägnat mycket tid åt att hitta ett takräcke som passar min bil men jag är fortfarande olycklig icke ägare av begagnat takräcke.

Jag har upptäckt många ny platser, träffat en hel bunt med hjälpsamma män som verkligen gjort allt för att försöka hjälpa mig att få sitt begagnade takräcke att passa på min bil men....
så jag tröstar mig med " mister du ett takräcke så står dig 1000 åter"

Fördelen med detta letande är att jag upptäckt platser i Umeå jag aldrig tidigare besökt och jag har också stött på ett stort mått av hjälpsamhet.

Så till alla vänliga människor jag stött på, Tacka för er hjälpsamhet och ert trevliga bemötande.

3 kommentarer:

Peb sa...

Tyvärr har jag inget heller - takräcke alltså - hoppas du hittar nåt, kram P

ps har du vart på bilskroten ? ds

Betty sa...

Jag har ett takräcke och om det passar kan du ju låna det...

Adele sa...

Det låter som att du träffat många män....