onsdag 1 april 2009

Censur! Censur!

Vem är det som plockar bort kommentarer och varför?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen aning, vet inte vad du pratar om, vet inte ens hur man gör för att se att något är raderat.............
Uppenbarligen fattar jag ingen ting

/Kelly

Peb sa...

Jag har ngn gång tagit bort min egen kommentar då jag har tyckt att det blev fel...men den här gången är jag oskyldig, kram

QQ sa...

Betty har förklarat:

Ibland - oklart varför - ser det ut som om ett inlägg saknar kommentarer. Kommentarerna kommer däremot fram igen när man klickar på själva inlägget. Det är något elektriskt.

Jag upptäckte att en av mina egna kommentarer försvunnit till synes spårlöst, det var därför jag reagerade.

Om man tar bort kommentarer medvetet för att det blivit något fel eller man allmänt ångrat sig så syns det däremot, det kommer upp en text. Se nedan.

QQ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.