onsdag 15 april 2009

Lite vardagslyx!

Väl hemma från jobbet i dag såg jag till min stora förtjusning att den lilla bruna kartongen från ginza kommit, tre skivor till mig och en till herr lizzy.
Nu gäller det att välja vilken jag ska spela först.
Olle Ljungströms nya eller Tåströms nya eller moneybrother. Herr lizzys skiva vill jag helst inte spela alls.
Sen ska jag läsa på skivkonvoluten och njuta. Synd att det inte finns stora konvolut nuförtiden. Förr kunde man ju ha dem på huvudet, nu går det ju inte att ha dem någonstans på kroppen.That´s a shame.
Mrs Lizzy

3 kommentarer:

Peb sa...

Vilken massa bra musik du har skaffat - kanske man får höra nåt den 20:e :-)

Adele sa...

Eller så köper du på nätet och laddar in direkt i din mp3 - då kan du ju ha det i örat!

Anonym sa...

musik är en viktig ingrediens i livet och njutning en annan, så lyssna och njut!

//Kelly