tisdag 7 april 2009

De vises sten

Åh så fina smycken det fanns på Tiara. Åh jag belv tvungen att klippa ut den här texten :-)

This is my wish for you:Detta önskar jag er: Comfort on difficult days, smiles when sadness intrules, rainbow to follow the clouds, laughter to kiss your lips, sunset to warm your heart, hugs when spirits say, beauty for your eyes to see, friendchips to brighter your being, earth so that you can believe, comfidence for when you doubt, courage to know yourself, patience to accept the truth, love to complete your life” och detta ger ni mig alltid :-)

Läste en artikel i VK som slutade med om man kan kravmärka kaffe kanske man kan kravmärka styrelseofficianter. Vart tog det där med "nit å redlighet" vägen - ärlighet, uppriktighet och kanske lite självkritik kanske också borde få lite plats i media - för jag är helt övertygad om att det finns sådan verksamhet och sådana människor. Jag efterlyser de goda exemplen som en motmakt mot de dåliga.

Inga kommentarer: