fredag 10 oktober 2008

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Sova sova säng säng säng - jag är så trött idag - det blir en tidig kväll. Fast det var ju idag jag skulle fixa tapeten, bära ner grejor i källaren, åtminstonde pappersåtervinningen - är själv, så skönt, så skönt, spelar lite musik,kollar bloggen, skriver lite, glor på hjälpprogram å sångprogram å kyssprogram med bara ena ögat på glänt - zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sova sova säng säng säng. Å visst ja - jag å Adele köpte ju sådana där vinegar chips få se nu vart jag gömde dem.........Ha en skön fredagskväll ! Åh vi såg ju Mamma mia igår - åh så glad jag blev av den - skulle nog kunna tänka mig att gå på sing-a-long varianten av den....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min fredag slutade att jag somnade före halv 11 i sängen. Jag är alltid så himla trött på fredagar.
Mamma mia, den ska jag absolut köåa på dvd sen. Den kan jag se om igen.
Mrs Lizzy

Anonym sa...

Var hittade ni vinegarchips i denna stad??

/Majvor

Anonym sa...

En glad-film.
Rätt töntig, men så glad att man kapitulerar...

Och så vill jag åka till Grekland.
Gärna vara i Grekland och vara lite kär och hångla också, tror jag...