fredag 17 oktober 2008

Det utlimata lösenordet

Nej, dags igen! Byta lösenord på jobbet. Suck. Vad ska man nu ta... Så hittade jag orden. Har hört att man gärna ska ta något positivt som en affirmation. Så i 90 dagar framöver skriver jag på sanskrit ett meditationsmantra som betyder "jag hyllar den gudom som bor i mig". Denna tanke startar upp min dag. Om jag dessutom loggar ut till fikat, lunch, emfikat så säger jag det minst 4 gånger per dag. Kan det bli bättre? Ska se vad som nu händer..... /Adele

P.S Om namah Shivaya

2 kommentarer:

Anonym sa...

fast vad gör man när det utimata ordet redan är använt - iofs - kan man förändra det lite grand.....
//P

Anonym sa...

Så vackert.

Satte mitt eget lösenord i en mycket trist dager... något positivt. Jahaja. Får väl fundera ut något bra till det är dags att byta nästa gång!